Ułatwienia dostępu
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA 3,4 – latków I. 6.00 – 9.45 6.30 – 7.30 „JAK TO MIŁO ZNÓW SIĘ SPOTKAĆ” Schodzenie się dzieci zabiegi sanitarne łazience, zabawy w ulubionych kącikach, połączone z respektowaniem praw i obowiązków swoich i innych dzieci. 7.30 – 8.15 „JASIU, OLU CZY PAMIĘTASZ?” Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca wyrównawcza z dziećmi mającymi trudności w opanowaniu treści programowych, praca z dziećmi zdolnymi, pamięciowe opanowywanie wierszy, rymowanek, rozmowy z rodzicami na temat osiągnięć dzieci. 8.15 – 8.30 „GIMNASTYKA BUZI I JĘZYKA” Ćwiczenia narządów artykulacyjnych, ćwiczenia oddechowe, słuchowe. 8.30 – 8.45 „GIMNASTYKA CO DZIEŃ RANO DA CI SIŁĘ NIESŁYCHANĄ” Poranne ćwiczenia gimnastyczne, zabawy ruchowe. 8.45 – 9.00 „ MYCIE RĄK JEST CIĄGLE W MODZIE” Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do śniadania. 9.00 – 9.30 „ A TERAZ COŚ DLA BRZUSZKA” Śniadanie – kulturalne spożywanie posiłku. 9.30 – 9.45 „DBAMY O NASZĄ HIGIENĘ” Higiena jamy ustnej, zabiegi higieniczne w łazience. II. 9.45 – 13.00 9.45 – 10.30 ZAJĘCIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE (prowadzone według dopuszczonego programu wychowania przedszkolnego) 10.30 – 12.00 RUCH NA ŚWIEŻYM POWIETRZU Zabawy w ogrodzie przedszkolnym: ruchowe, obserwacyjne, przyrodnicze, graficzne, prace porządkowe i ogrodnicze itp., spacery. 12.00 – 12.30 „JESTEM SAMODZIELNY” Doskonalenie umiejętności samoobsługowych w szatni po powrocie z placu zabaw. Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne w łazience. 12.30 – 13.00 „COŚ TAM W BRZUSZKU BURCZY” Obiad – celebrowanie posiłków- kulturalne, spokojne ich spożywanie połączone z nauką posługiwania się sztućcami, z możliwością wybierania potraw przez dzieci; komponowane ich. 13.00 – 13.15 „PRZEDSZKOLAKI MYJĄ RĘCE” Kulturalne odchodzenie od stołu, zabiegi higieniczne w łazience. III. 13.00 – 17.00 13.00 – 13.30 ,,JA TO POTRAFIĘ” – Zajęcia edukacyjne wspierające całościowy rozwój dziecka, rozwijające; plastyczne, muzyczne, techniczne i teatralne uzdolnienia dzieci, zabawy logopedyczne, zabawy muzyczne: pląsy i tańce. 13.30 – 14.00 „ DOBRY PRZYKŁAD” Wprowadzenie dzieci w świat wartości. Wyrabianie u dzieci zainteresowania książką, motywacji do czytania – słuchanie bajek, opowiadań, nauka wierszy, zabawy dydaktyczne, graficzne. 14.00 – 14.15 „ PORA UMYĆ RĘCE” 14.15-14.30 ,,WSZYSCY MAMY DZIARSKIE MINKI BO ZJADAMY WITAMINKI” Podwieczorek – wyrabianie nawyku kulturalnego zachowywania się przy stole. 14.30 – 15.30 „POBAWIMY SIĘ RAZEM” Zabawy według zainteresowań dzieci. Czynności porządkowe w sali zabaw, dbanie o własne przybory. Zabawy ilustracyjne do znanych piosenek. Rozmowy indywidualne z rodzicami. 15.30 – 17.00 ,,CZAS DO DOMU, ZOBACZYMY SIĘ JUTRO Zabawy integracyjne w grupie łączonej, zaspokajanie potrzeby tworzenia relacji osobowych i uczestnictwa w grupie, rozchodzenie się dzieci. RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA 5, 6 – latków I. 6.00 – 9.30 6.30 – 7.30 „JAK TO MIŁO ZNÓW SIĘ SPOTKAĆ” Schodzenie się dzieci, zabiegi higieniczne w łazience ze względu na reżim sanitarny. Zabawy w ulubionych kącikach, połączone z respektowaniem praw i obowiązków swoich i innych. 7.30 – 8.30 „JASIU, OLU CZY PAMIĘTASZ?” Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca wyrównawcza z dziećmi mającymi trudności w opanowaniu treści programowych, praca z dziećmi zdolnymi, pamięciowe opanowywanie wierszy, rymowanek, rozmowy z rodzicami na temat osiągnięć dzieci. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych, ćwiczenia oddechowe, słuchowe. 8.30 – 8.45 „GIMNASTYKA CO DZIEŃ RANO DA CI SIŁĘ NIESŁYCHANĄ” Poranne ćwiczenia gimnastyczne, zabawy ruchowe. 8.45 – 9.00 „MYCIE RĄK JEST CIĄGLE W MODZIE” Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do śniadania. 9.00 – 9.30 „ A TERAZ COŚ DLA BRZUSZKA” Śniadanie – kulturalne spożywanie posiłku. II. 9.30 – 13.00 9.30 – 10.30 ZAJĘCIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE 10.30 – 12.00 RUCH NA ŚWIEŻYM POWIETRZU Zabawy w ogrodzie przedszkolnym: ruchowe, obserwacyjne przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze itp., spacery, zabiegi higieniczne w łazience ze względu na reżim sanitarny. 12.00 – 12.30 „JESTEM SAMODZIELNY” Doskonalenie umiejętności samoobsługowych w szatni po powrocie z placu zabaw. Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne w łazience. 12.30 – 13.00 „COŚ TAM W BRZUSZKU BURCZY” Obiad – kulturalne, spokojne spożywanie połączone z nauką posługiwania się sztućcami, z możliwością wybierania potraw przez dzieci; komponowane ich. Porządkowanie sali po obiedzie. Kulturalne odchodzenie od stołu, zabiegi higieniczne w łazience. III. 13.00 – 17.00 13.00 – 13.30 „ JA TO POTRAFIĘ” Zajęcia edukacyjne wspierające całościowy rozwój dziecka, rozwijające; plastyczne, muzyczne, techniczne i teatralne uzdolnienia dzieci, zabawy logopedyczne, zabawy muzyczne: pląsy i tańce, zabawy w kącikach zainteresowań. 13.30 – 14.15 „ DOBRY PRZYKŁAD” Wprowadzenie dzieci w świat wartości. Wyrabianie u dzieci zainteresowania książką, motywacji do czytania- słuchanie bajek, opowiadań , nauka wierszy, zabawy dydaktyczne. 14.15 -14.30 „PORA UMYĆ RĘCE” 14.30 -14.45 ,,WSZYSCY MAMY DZIARSKIE MINKI, BO ZJADAMY WITAMINKI” Podwieczorek – wyrabianie nawyku kulturalnego zachowywania się przy stole. 14.45 – 15.30 „POBAWIMY SIĘ RAZEM” Zabawy według zainteresowań dzieci .Czynności porządkowe w sali zabaw, dbanie o własne przybory. Zabawy ilustracyjne do znanych piosenek. Rozmowy indywidualne z rodzicami. 15.30 -17.00 ,,CZAS DO DOMU, ZOBACZYMY SIĘ JUTRO” Zabawy integracyjne w grupie łączonej, zaspokajanie potrzeby tworzenia relacji osobowych i uczestnictwa w grupie, rozchodzenie się dzieci.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.